Ustaz Azhar Idrus Dari Kacamata Isteri...


Harus beli ni (^_-) nak baca cerita artikel di sebalik fenomena Ustaz You tube dan artikel Ustaz Azhar Idrus Dari Kacamata isteri...


Oppsss bukan sebab Ustaz azhar Idrus jadi cover majalah Anis, dah memang terbiasa beli pun majalah ni , cuma bila ada cerita tentang Ustaz "youtube" ni usaha nak membeli tu lebih sikit la, biasanya tunggu outing dan tunggu terlalu kat kedai jual majalah baru beli...

Korang pulak Majalah apa yang jadi pilihan korang?

5 comments:

  1. Majalah Anis memang termasuk dalam bajet bulanan hehe. Tak pernah tak beli majalah ni.....

    ReplyDelete
  2. majalah pa & ma yg selalunya beli sebab kedai sebelah opis ni takde jual anis la kak

    ReplyDelete
  3. camne nak dapat nim
    ..sold out habis

    ReplyDelete