Vanilla Coklat Episod 11




Ramai yang tak berpuas hati dengan Episod 10 Drama vanilla Coklat ari tu kan?

Episod 11 nanti pun rasanya jalan cerita boleh buat penonton setia drama ni geram dengan sikap ayah Zara dan ayah Amir.



Bertambah menyampah dengan watak liyana dan kamal yang akan main peranan untuk memisahkan Zara dan Amir.




Antara dialog dari beberapa babak untuk Episod 11 nanti :

1)
Ayah Amir : " Uncle nak Liyana buat apa saje untuk dapatkan Amir balik...dan buatkan dia lupakan isteri 
                      dia tu...faham...  Sebagai upah uncle bagi 50 ribu..." 



2)
Amir : " heh perempuan gila...sebelum ko nak samakan diri ko dengan Zara...kau pergi ambil cermin, 
            kau cermin diri kau...Perempuan gila tak sedar diri..baik aku kawin dengan sampah lagi baik..."


Amir : "siapa yang kahwin dengan ko akan menyesal..."


Amir "Sayang...I miss you so so much. Please trust me sayang... I tak buat semua tu. Percayalah... Please come back to me sayang..."



3) 
Kamal : "saya kesian kat awak..saya cuma nak beritahu awak..amir sedang berfoya-foya dengan liyana... terpulang pada awak , samaada awak nak percaya atau tidak , saya cuma sampaikan saje"






4) 
Zara : " papa suruh Zara kahwin, Zara kahwin..papa suruh Zara Cerai, Zara cerai..apa ni pa"


Zara "Awak...saya percaya awak dengan sepenuh hati saya. Saya taknak hidup macam ni. Hidup saya dah tak macam dulu awak. Saya nak awak...."




3 comments:

  1. mane vid nye....aduhai...geramnye aku..............

    ReplyDelete