Vanilla Coklat uncut scene Episod 8



Uncut scene?

hihhihi scene kat atas ni tiada kaitan langsung, saje -saje tepek je, scene kat bawah ni ya antara scene yang dah dipotong. So kalau tengok Drama Vanilla Coklat episod 8 selasa lepas scene-scene kat bawah ni tiada dalam episod baru ni.







5 comments:

  1. Aah la.. kene cut! Tak de pun hari tu.. sensored kan.. bagus jugak cut! =)

    ReplyDelete
  2. hahaha..memang bukan untuk tontonan umum!

    ReplyDelete
  3. anamarza! mana u dapek uncut scene ni...

    ReplyDelete
  4. Skrip sambungan, sebab Zara tak nak kenakan baju tu. Jadi Amir ajelah yang kenakan baju tu...

    ReplyDelete