60% diskaun untuk ladies’ wallets, clutches & purses


Berapa kerap korang tukar dompet atau purse ?

Cam saya rasanya dompet yang ada sekarang ni dah bertahun la jugak, selagi kulit luar dan keadaan didalamnya masih ok selagi tu takkan tukar yg lain.

Pada korangkan apa yang lebih korang utamakan dalam pemilihan wallets atau purse ni, adakah:

  • Harganya ke
  • Designnya ke
  • Jenamanya atau
  • Kualitinya

Mungkin ada sesetengah orang tak kisah pakai yang murah asal boleh pakai lama, dan ada pulak orang yang pegang pada kata-kata alah membeli menang memakai. Tidak kurang jugak yang lebih memikirkan jenama , tak kisah duit didalam ada atau tiada yang penting jenama purse atau dompet yg dipakai menjadi keutamaan.

Diskaun 60% untuk wallet & purse dari Renoma Paris 

Jika anda seorang yang berpegang pada prinsip alah membeli menang memakai mungkin anda akan berminat dengan tawaran dari HiShop ini. Tawaran diskaun 60% bagi pembelian ladies' wallets , clutches & purse jangan dilepaskan.

Tengok sahaja sebahagian dari koleksi Renoma Paris dibawah ini (koleksi penuh boleh lihat disini ):
(Klik pada gambar untuk ke web  HiShop )  

Menarik bukan?

2 comments:

  1. kalau saya jenis tak kisah....dompet harga RM15 pun saya beli :) yang penting saya suka hehhe

    ReplyDelete