Donut lagi kali ni cuba resepi Donut Suria pulak


Donut Suria Resepi dari Puan Suria
Mendonut lagi, tapi kali ni try guna resipi lain pulak, biasa la suka try macam-macam jenis resipi. Tapi budak-budak ni tak kira la resipi mana yang mama dia cuba, bagi diaorang sama je. Ya la bahan asas buat donut tak lari mana, rasanya pun tak da la beza sangat pun kan.

Lain la kalau yang letak kentang ke, ada penambahan mayonis ke atau buttermilk ke tak pun letak taufu lembut ke lain la sikit rasanya kan.

Tuk kali ni guna resipi dari Puan Suria sebab tu la donut ni diberi nama Donut Suria, Kelebihan resipi Donut Suria ni terletak kepada sukatan bahan-bahan yg mudah untuk dingat. Tak caya ce tengok Resipi Donut Suria kat bawah ni:



Sumber : Hanamemories



1 comment:

  1. kalau namanya donut, anak2 mesti suka kan. Nampak gebu donu suria ni.

    ReplyDelete