(Gambar) Pertunangan Liyana Jasmay & Fathudin Mazlan


reTahniah Liyana Jasmay yang dah pun selamat menjadi tunangan kepada  Fathudin Mazlan malam semalam (28hb Mac 2012). Tarikh majlis pertunangan ini dipilih bersempena ulang tahun kelahiran Liyana yang ke 24 tahun. Happy besday dan tahniah diucapkan!!!

Khabarnya, Liyana dan tunangnya bakal disatukan sebagai pasangan suami isteri pada awal tahun depan. Kemungkinan tarikh 24 hb Jan 2013 menjadi pilihan mereka.

Uniknya jodoh Liyana ni merupakan jiran dan mereka memang dah lama kenal antara satu sama lain. Dah macam cerita Dalia dan Kursyi dalam drama 3 Janji pulakkan. Dari kenalan yang duduk berjiran menjadi kekasih.

Semoga Fathudin mampu menjadi sahabat , kekasih dan suami yang terbaik buat Liyana. Dan harapnya pertunangan mereka ini juga akan berakhir dengan sebuah perkahwinan.

Gambar-gambar sekitar Majlis Pertunangan Liyana & Fathudin



Gambar ni semua di ambil dari FB Liyana Jasmay. Untuk melihat gambar-gambar yang lain korang boleh tengok di FB Liyana ya. Kat bwah ni tak sampai 10% pun dari gambar-gambar yang terdapat kat dalam album gambar majlis pertunangan dia tu.



Antara artis yang berkesempatan menghadiri majlis pertunangan Liyana dan fathudin ialah Pasangan pengantin baru yusry dan lisa Surihani  , Pasangan yang bakal melangsungkan perkahwinan bulan 4 ni iaitu Awal ashaari dan Scha AlYahya , Selain itu Sharifah Sakinah & Marsha juga turut serta meraikan majlis pertunangan Liyana.





3 comments:

  1. cantik je ..bakal suaminya pun boleh tahan handsome.

    ReplyDelete
  2. Wow! Same cantiq sama cute kot..
    Semoga mereka bahagia ke jinjang pelamin.

    ReplyDelete