Lagu dalam drama Mahabbah


Bagi yang nak tahu drama Mahhabah ni berkisar tentang apa atau nak baca sinopsis bagi episod 1 , 2 dan 3 boleh ke entry "Sinopsis Drama Mahabbah : Slot Samarinda TV3"

Bagi yang mengikuti drama Mahhabah mesti sedia maklum lagu pembukaan drama ni kan.  Selain lagu Sesaat kau Datang , lagu lain yang melatari drama ini disenaraikan dibawah.

Untuk makluman korang juga,  ada 2 lagu yang pernah digunakan sebagai lagu latar dalam drama Vanilla Coklat dulu ( lagu dalam vanilla coklat ) turut dijadikan lagu latar dalam drama Mahabbah ni. Nak tahu lagu apa?

2 lagu tersebut ialah lagu Rindu Bukan Teman Nyanyian Ernie Zakri dan lagu Rindu 101 nyanyian Ghodong. Pada saya lagu rindu Bukan Teman tu memang best, tak pelik kalau kali ni pun dipilih juga sebagai lagu latar dan atas faktor lirik kena ngan jalan cerita juga kot.

Okey la kat bawah ni antara lagu yang dimainkan dalam drama Mahabbah ni:



1.  Sesaat Kau datang Nyanyian Ramlah Ram Feat. SleeQ





2. Rindu Bukan Teman , Nyanyian Ernie Zakri




3. Rindu Tetap Merindu Nyanyian Pak Long




4. Rindu 101 nyanyian Ghodong




5. Boomerang Nyanyian Chocolate




6. Illusi Tragis Nyanyian 0-Two




7. Dan Ku Biarkan Kau terlepas nyanyian Ana Raffali




8. Bila Nyanyian Pepito - sila ke entry "Lagu Bila Nyanyian Pepito" untuk menonton video berserta lirik lagu Bila.


4 comments:

  1. X minat sgt la pelakon pompuan die..

    ReplyDelete
  2. bari tgok cite nih.. tp mlm td tdo awal jadi tak tgok cite ni huhuhu best tak?

    ReplyDelete
  3. Link lagu bila tkde?

    ReplyDelete
  4. kat mne eh klu nk lagu BILA NYANYIAN PEPITO,sbb lagu tu sedap nk mampos.......

    ReplyDelete