(video) Awal dan Scha umum tarikh nikah


Awal pikat Scha dengan Cupcakes? 

"Setelah berhari-hari awal hantar Cupcakes ke rumah Scha. Baru Scha terbuka hati untuk menerima Awal..."
Dynas Mokhtar

Oooo camtu ya cara Awal ashaari pikat Scha, pasni boleh la jejaka-jejaka kat luar sana cuba cara Awal ni pulak. Dengan syarat aweks yang nak dipikat tu suka makan Cupcakes la kan. kalau jenis yang dingin ngan Cupcakes kang ada makin tak berpeluang pulak, tul tak?

Setelah lama bercinta, dan berteka-teki bilakah tarikh pernikahan yang bakal berlansung akhirnya Scha & awal telah membuat pengumuman Istimewa tentang tarikh majlis pernikahan & majlis resepsi mereka. Pengumuman tersebut dibuat di Flora Kafe, Ampwalk Mall, Jalan Ampang. 

Majlis Merisik dan Majlis Bertunang telah diadakan pada 30 Mei 2011 di kediaman ibu Scha Alyahya.





Info Majlis Pernikahan & Resepsi Scha & awal

Sedikit Info berkaitan Majlis pernikahan dan Resepsi Scha AlYahya & Awal Ashaari :
  • Majlis Pernikahan bakal berlangsung pada hari Jumaat, 4 Mei 2012 bersamaan 12 Jamadilakhir 1433H di Ballroom, Pullman Putrajaya Lakeside pada jam 8.30 malam.
  • Majlis Resepsi pula akan diadakan pada hari Ahad, 6 Mei 2012 bersamaan 14 Jamadilakhir 1433H di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC) pada jam 8 malam.
  • Astro akan menjadi penyiar TV rasmi untuk majlis Scha & Awal di mana 6 episod akan disiarkan iaitu :
    • 4 buah episod pra-perkahwinan mereka akan ditayangkan, rakaman sebalik tabir dan juga momen-momen pahit dan manis Scha & Awal sepanjang persiapan perkahwinan.  
    • 1 episod untuk majlis pernikahan di mana akan disiarkan secara langsung menerusi Astro Awani. 
    • 1 episod majlis persandingan (resepsi) akan disiarkan secara rakaman.
  • 12 Syarikat menjadi penaja majlis Scha & Awal.

Video Pengumuman Tarikh Pernikahan & Majlis resepsi


Sekitar Majlis Pengumuman Nikah Scha & Awal - Episod 1






Sekitar Majlis Pengumuman Nikah Scha & Awal - Episod 2

Sekitar Majlis Pengumuman Nikah Scha & Awal - Episod 3

Sekitar Majlis Pengumuman Nikah Scha & Awal - Episod 4

Sekitar Majlis Pengumuman Nikah Scha & Awal - Episod 5

Sumber : Budiey.com

5 comments:

  1. owh camtu ke cite disebaliknye.. semoga dorang kekal hingga akhir hayat.. awal lak, jangan r pasni terus takde bagi2 cupcakes lagi.. biar berterusan..

    ReplyDelete
  2. bagusla dah nak kawin dah. lama2 bercinta pun tak elok.

    ReplyDelete
  3. Tp scha sgt kering la.kna bg berisi sket sblom kawen bior bju kawen tu nmpk santeq lg dan lg

    ReplyDelete