Gambar Tunang Ustaz Don Daniyal


" Nak tahu serba sedikit biodata Ustaz Don Daniyal Don Biyajid boleh baca di entry "Ustaz Don Daniyal yang stylo"

Antara Ustaz yang semakin popular dengan rancangannya 30 Minit bersama Ustaz Don yang semakin mendapat tempat di hati penonton.

Malah tunang Ustaz Don  juga terkena tempias popularitinya. Ramai yang tercari-cari siapakah gerangan gadis yang berjaya mengikat Ustaz Don Daniyal dalam ikatan pertunangan . Dan ramai juga yang menyuarakan rasa kecewa bila tahu Ustaz sudah bertunang.

Tak pasti pulak la kan sama ada tunangnya sedar atau tidak akan situasi dimana ramai yang ingin tahu siapakah gerangan tunang ustaz.

Rasanya kalau tunang Ustaz Don ni tahu mesti terkejut dan tak sangka sampai macam tu sekali mereka-mereka yang minat dengan Ustaz ambil tahu hal peribadi Ustaz. Dah gaya "Retis" pulak kan, sampai hal bertunang dengan sapa pun orang nak tahu.


Siapa Tunang Ustaz Don Daniyal?



Khabarnya tunang Ustaz Don Daniyal Don Biyajid ni bernama Husna Zahry Rafie (correct me if i'm wrong) . Merupakan pelajar perubatan yang sedang belajar dalam jurusan perubatan di Universiti Kaherah, Mesir.

Kat bawah ni gambar sewaktu majlis pertunangan Ustaz Don dan tunangnya tu.
Tunang Ustaz Don Daniyal
Nampak manis tunang Ustaz Don ni kan?




Nota Jejari : Adat orang dah terkenal, serba serbi orang nak ambil tahu

13 comments:

  1. Suka cara pnyampaian n cara berdakwahnya yg bersahaja.. :)

    ReplyDelete
  2. salam ana..k.atie pon mesti tggu rancangan ustaz ni ke udara kat TV gak.Penyampaiannya mmg bestkan.
    Dah brtunang rupanya ustaz muda ni.Semoga brkekalan hingga ke jinjang pelamin.Untung dapat bakal suami yg berilmu tggi ni.

    ReplyDelete
  3. ingatkan dah berkawin. baru bertunang rupanya. beliau memang best,

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah..moga berbahagia ustaz don..(statement kachiwa..kah3)

    ReplyDelete
  5. malam td bergilir2 tgok semanis kurma dan 30min bersama ustaz ni.. bile iklan tukar2 hehehe

    ReplyDelete
  6. suka ustaz ni.cara penyampaian dia mudah diterima..

    ReplyDelete
  7. Mudah2n jodoh mereka hingga ke jinjang pelamin..

    ReplyDelete
  8. comel kalau tunangnya memakai purdah.:)
    mudah-mudahan UDD dipanjangkan umur supaya kita dapat menfaatkan ilmu dia.

    p/s:UDD umpama Imam Syafie moden.Allahuakbar!

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum .nak tanya sikit. dari mana dapat nama don daniyal bin don biyajid ? unik sangat nama tu !

    ReplyDelete
  10. adiknya nama don ahmad ashraf. tunangnya husna...

    ReplyDelete