Isteri Ustaz Azhar Idrus


Isteri Ustaz Azhar Idrus
Isteri - isteri Ustaz Azhar Idrus
Note : Entry ni di buat khusus untuk mereka-mereka yang ingin kenal  2 orang wanita yang menjadi suri kepada Ustaz azhar Idrus. 

Sebelum ni pernah buat entry berkaitan keluarga Ustaz Azhar Idrus di entry " Gambar Keluarga Ustaz Azhar Idrus ". Disebabkan entry tersebut banyak keywords " Isteri Ustaz Azhar Idrus" yang sampai kat sini.

Dalam Entry " Biodata Ustaz azhar Idrus " ada saya nyatakan nama kedua-dua isteri ustaz sekali dengan anak-anak ustaz.

Untuk makluman korang semua, kedua-dua isteri UIA memakai niqab (rujuk gambar di atas) . Isteri pertama bernama Rogayah Binti sulong (gambar sebelah kiri) berumur 42 tahun. Manakala isteri kedua bernama Wan Halimatun Nisa' Binti Wan Mohd Nor (gambar sebelah kanan) berusia 26 tahun.

Ustaz Azhar Idrus mempunyai 6 orang anak dengan isterinya yang pertama, manakala seorang anak dengan isteri yang kedua. Untuk makluman korang juga, Ustaz azhar Idrus bakal menimbang cahaya mata yang ke-8 ( kiranya anak yang kedua dengan isterinya yang no.2. ) pada penghujung bulan ogos nanti.

Kedua-dua isteri Ustaz ada facebook. Bagi yang nak mengenali isteri ustaz dengan lebih dekat lagi boleh la search FB keduanya iaitu FB Rogayah sulong dan FB Nisya Wan.

Okey la tu saje maklumat berkaitan isteri Ustaz Azhar Idrus yang saya tahu. Daaaa!!!

8 comments:

  1. mcm tu pun dah nampak cantik isteri ustaz ni...

    ReplyDelete
  2. salam,

    Ustaz yg paling ku sukai termasuk Dato Harun Din dan TGNA. Contoh yg baik patut diikuti...

    ReplyDelete
  3. O...dua isteri ghupernyer...emmm~

    ReplyDelete
  4. tu dia kata "ketua polis negara sorang bini".antara kiasan yg dia sudah beristeri 2.alhamdulillah.supaya UAI dipjgkan umur dlm usaha menyebarkan ilmu agama Allah swt.

    p/s : sumber ikutan teman,UAI.hehehe :)

    ReplyDelete
  5. Ehm, bahagianya keluarga ustad ni..suka saya. X kisahlah ustad ada berapa isteri yg penting halal dan ustad bahagia dgn keluarganya. Biarpun setengah org beristeri 1 saja tp dah mcm bnyk bini sebab x blh nikah di sbbkan isteri x bg, jdlah maksiat bertambah, dosa pun bertambah. Isteri sekarang suka x bermadu biar suami maintain 1 isteri jer tp lebih rela suami ada gf kat luar dan buat maksiat..ehm cuba renungkan..

    ReplyDelete
  6. Setuju jawapan dari erika..:)
    Sangat tepat. Lebih sanggup bermadu dari lihat suami buat maksiat. Kan ke lebih aman rumahtangga bersih dari maksiat. Indahnya islam...:)

    ReplyDelete
  7. Yg mesti nak kawin lebih dari satu da kenapa? Jgn bgi alasan ikut sunnah la....kalau kerana agama apehal isteri umor sebaya anak? Tolong la...

    ReplyDelete