ww : 515 bahan kimia yang wanita mungkin terdedah setiap hari


Note : gambar terpaksa di"tutup" atas sebab terover cekci!!!



5 comments:

  1. bahaya sangat. kena pakai sekejap2 je ni

    ReplyDelete
  2. errr kalo macam tu kena guna bahan asli la kan.. syampu pakai limau nipis, sabun nak pakai apa ye? deodorant tak payah pakai tapi sapu bedak.. perfume pakai minyak arab hihihihi takut gak tgok kesan sampingannya.. nasib baik bahan solek sy kurang pakai ^_^

    ReplyDelete
  3. huih~ tak sangka kan~ banyak jugak bahan kimia yang ade kat badan zura skrg.. huhuhu

    ReplyDelete
  4. huhu...penuh bahn kimia dr hujung rambut ke kaki hehe

    ReplyDelete
  5. ehehe..insya allah yang saya pakai selamat..

    ReplyDelete