Kena 4 das tembakan untuk 4 gol kemenangan sepanyol/


Keratan berita dari suratkhabar Metro "4-0 = 4 das".

Dasyat !

Tak sangka sampai camtu sekali penangan bola sepak.

JOHOR BAHRU: Seorang anggota polis kini koma selepas ditembak empat das oleh rakan setugasnya ketika berselisih faham ketika mereka bersama-sama menonton perlawanan akhir kejohanan bola sepak Euro 2012 antara Itali dan Sepanyol menerusi skrin besar di sebuah premis hiburan, awal pagi semalam.


Pertembungan dua pasukan bola sepak gergasi Eropah itu berkesudahan Sepanyol yang terkenal dengan jolokan La Roja menumpaskan pasukan Azzurri 4-0.


Kejadian berlaku di sebuah premis hiburan di Taman Nusa Bestari, di sini, pada jam 4 pagi dan mangsa seorang konstabel berusia 24 tahun berasal dari Sarawak.


Sumber polis berkata, mangsa ditembak di perut sebelum rebah di tempat kejadian.


“Mangsa dimasukkan ke Unit Rawatan Rapi (ICU) Hospital Sultanah Aminah (HSA) Johor Bahru,” katanya.



8 comments:

  1. bengap! patut malaysia tak bagi dah polis pegang pistol ni.. lagi2 yang jenis bangang macam ni..

    ReplyDelete
  2. uikss..bahaya nya. kena check mental sekali ni sebelum rekrut jadi polis!

    ReplyDelete
  3. apalah, sebab bola pun boleh sampai jadi macam ni.

    aduh hai, apa nak jadi dengan pemikiran manusia sekarang kan...

    ReplyDelete
  4. klu dh mkn byk bnda2 haram jd tindak tanduknya akn cndrung kpd pkara2 bginilh... Yg pnting ati kering puashati! Ha3 itu smua dri bisikan syaitan..rnung2kn

    ReplyDelete
  5. byk kali dah kes polis salah guna pistol ni
    tak polis tu sendiri buat,anak @ adik @ anak buah yang buat

    ReplyDelete
  6. Gila!

    Kalau polis pun macam ni, tak tahu nak kata apa..selamatnya lah kita duduk di Malaysia ni

    ReplyDelete
  7. teruknye perangai~
    sabor jek laa..
    free2 masuk penjara!

    ReplyDelete