Adam dan Hawa Episod 17, 18, 19 & 20


Setengah jam?

Hmmm memang rasa tak puas menontonnya, baru nak feeling dah habis. 20 minggu untuk 80 episod tu rasa cam banyak sangat, tapi tak selama sinetron indon kan. Ada tu cerita satu jam, dah tu episod pun berpuluh-puluh, ramai je yang setia menonton dari episod pertama hingga habis.

Tapi tetap rasa drama Adam dan Hawa ni patut ditayangkan selama sejam. Tak kisah la, tu strategi diaorang nak tayang lama-lama cerita ni, asalkan flow cerita ni mengikut novel dan  tak membosankan seperti dua tiga drama adaptasi yang lain, sudah la kan.

Okey la cam biasa kalau nak baca sinopsis episod yang sebelumnya boleh ke entry " Drama Adam dan Hawa di astro ". Kat bawah ni video promo untuk minggu ke 5 bagi episod 17, 18, 19 & 20.


Sedikit sinopsis untuk minggu ke -5 : Kawan-kawan Ain mula mengetahui siapakah Ain yang sebenarnya, namun adakah ini penghalang Johan untuk memikat hati Ain?


Sinopsis Episod 17

(Episod 17) -


Sinopsis Episod 18

(Episod 18) -


Sinopsis Episod 19

(Episod 19) -


Sinopsis Episod 20

(Episod 20) -

3 comments:

  1. tak pernah tgk lagi...
    nanti baca novel sajalah......

    ReplyDelete
  2. munna pun taktgl lagi citer ni.... bovel pun tak pernah baca lagi... sinopsis mcm menarik je

    ReplyDelete
  3. sana sinun org dok ralit review and nanes gila2 citer nih..
    entahla..
    nak tgk..
    tpi selalu berebut tv dgn bebudak2..
    last2 review dari blog2 kwn2 jerlah

    ReplyDelete