Mungkin ada yang merengek minta belikan....


boiboiboy angin
Mesti ada anak-anak korang yg minat dengan animasi bersiri Boboiboi ni kan?

Nanti kalau pergi ke kedai mesra Petronas , bersiap sedia mungkin ada anak yang akan merengek minta belikan satu anak patung Boboiboy ni.

Untuk makluman korang bermula sekarang hingga januari 2012, Di kedai Mesra Petronas ada terjual patung atau action figure Boboiboy , yaya, ying dan Gopal.

Setiap bulan 2 action figure yang akan dijual ! Ada 6 watak action Figure kesemuanya.

Untuk bulan ni, watak Boboiboy angin dan juga Yaya yang akan mula dijual.

Harga untuk setiap satu patung figure ni ialah RM19.90, bersaiz setinggi 6 inci!

Contoh seperti gambar dibawah ni:

patung boiboiboy


6 comments:

  1. jarang sangat belikan anak2 patung jenis gini...
    sekali dapat buat koleksi cantik juga.....

    ReplyDelete
  2. waaa...menarik ni..mak budak yang minat..keh keh

    ReplyDelete
  3. alamak buat masa terdekat nih mmg tak singgahlah petronas tihehehe
    ank sy tu ganas sekali dia sauk mati si boboiboy nih T__T

    ReplyDelete
  4. nasib nuha tak layan mana. tp kalau dia nampak mesti nak jugak ni :P

    ReplyDelete
  5. comelnya :) tapi auni benda2 mcm ni dia kureng sikit hehe

    ReplyDelete
  6. nasebla dora x de jual kat petronas...mau kopakla kalau ada hehee

    ReplyDelete