Carta merancang zuriat soleh


Isu yang menarik dalam Majalah Al-Ustaz bulan ni, terutama bagi kita yang dah bergelar ibubapa atau yang bakal menimbang cahaya mata buat pertama kalinya.  Isu berkaitan hukum hakam kehamilan dan kelahiran.

Antara isu yang disentuh ialah mengurus jenazah janin yang gugur, Adat melenggang perut, Hukum derma uri. Dan bonus untuk keluaran kali ini ialah carta merancang zuriat soleh bermula dari :



A) Sebelum mengandung - Bermula dari sebelum berkahwin sehingga di akad nikah
B) Semasa mengandung - termasuk apa yang perlu dibuat bila janin gugur pada stage tertentu
C) Selepas kelahiran - Panduan apa yang perlu dibuat dari anak berusia 1 hari hingga 15 tahun

Klik untuk lebih jelas atau beli je terus majalah ni...

Menarikkan carta di atas ni?

So apa lagi, jom pakat-pakat beli majalah al-ustaz.. Pada yang tak pernah tahu kewujudan majalah ni, ini la masanya untuk anda kenali majalah ni dan seterusnya jadikan majalah al-ustaz sebagai majalah wajib beli tiap keluaran.

2 comments:

  1. perancangan yg bagus perolehi anak yg soleh...

    ReplyDelete
  2. hari tu saya ada tengok carta anak solehah ni. oh rupanya dalam majalah al-ustaz yer. nanti saya nak beli jugak majalah al-ustaz kelauaran yang ni. saya memang penggemar majalah2 islamik n jugak kewanitaan. tapi takdekla beli selalu. kaan2 tumpang baca majalah kawan beli. hehe

    ReplyDelete