Jantan Jelita - Belanja ribuan ringgit untuk wajah k-pop


Gambar sekadar hiasan
Bagi yang mengikuti drama bersiri Setia Hujung Nyawa, pasti tahu cerita disebalik nama Zain Min Ho tu kan. Watak Zain yang mengubah gaya rambut semata-mata ingin menarik perhatian isterinya yang suka menonton drama korea dan meminati pelakon Lee Min Ho.

Rasanya itu realiti zaman sekarang kan?

Boleh dikatakan ramai budak-budak remaja tak kira lelaki atau perempuan suka nak mengikut cara dan gaya artis korea tidak kira dari segi berpakaian mahupun gaya rambut.

Kalau setakat ubah gaya rambut untuk nampak ala-ala artis korea boleh tahan kira lagikan?

Tapi


Kalau sampai sanggup berhabis duit untuk mengubah raut wajah dan sebagainya tu, dah dikira terlebih taksub la pulakkan. Bukan setakat perempuan je, zaman sekarang ni lelaki pun dah ada yang berbuat sedemikian ya.

Info dari mymetro - Jantan Jelita (Belanja ribuan ringgit untuk wajah k-pop) :


Macam-macam la zaman sekarang ni....

Agaknya akan datang ni nak ubah muka jadi apa pulak ya? Kalau betul la makhluk asing tu wujud dan mukanya menarik tertarik, ada manusia pun nak ubah jadi macam makhluk asing tu juga kot....

6 comments:

  1. kalau jadi makin ensem okeh lagi
    kot jadik lg buruk ..haru jer

    ReplyDelete
  2. tetiba cucuk sini sana buat operation sini sana, jadi muka drakula..muhahaha

    ReplyDelete
  3. tak baik mengubah ciptaanNYA kan~
    bersyukur lah dengan ape yang ade~

    ReplyDelete
  4. ubah la muka tu tiru muka PSY...hahaha

    ReplyDelete
  5. hehe...anak keluar ikut rupa asal..

    ReplyDelete
  6. memang cantik tapi entahlah...dah macam pompuan pula..

    ReplyDelete