Sehangat Asmara Episod 4, 5 & 6


Drama Sehangat Asmara masuk minggu ke-2 bersiaran dan minggu ni ke udara episod 4, 5 dan 6. Jalan cerita masih berkisar pada flash back diawal perkenalan dan bibit-bibit percintaan antara Kay dan   Zainal.

Seperti biasa entry ini akan diupdate dengan video promo dan sinopsis bagi episod 4 hingga 6 (secara berperingkat). Bagi yang ingin mengetahui sinopsis versi novel dan episod-episod sebelumnya, linknya ada di akhir entry ni ya!

Note : Semua video dan gambar dientry ini bukanlah hak milik anamarzablog.com, juga bukan diupload dan dihostkan oleh kami. Harap maklum! 



Episod 4

Kay mula memerhati Zainal dari jauh. Dalam masa yang sama, kay mengagak Zainal dan "secreet admire' adalah orang yang sama. So Kay menghantar nota kepada  "secreet admire' nya mnyatakan dia ingin berjumpa.



Episod 5

Zainal menegur cara pemakaian Kay sewaktu pertemuan mereka. Kay marah dan melempar jaket kepada Zainal. Sementara itu, Kay hanya menganggap Azman sebagai kawan baik. Apakah tindakan Zainal pula selepas ini selepas di benci Kay?



Episod 6

Kay masih marahkan Zainal atas apa yang telah Zainal lakukan? Apakah reaksi Kay selepas Zainal cuba berbaik semula?



No comments:

Post a Comment