Setia Hujung Nyawa episod 17, 18, 19 & 20


Minggu ke-5 bersiaran, pasti ramai yang geram dengan sikap Zain yang sekejap bersikap kasar ,mengherdik dan tak habis-habis mencari salah L, tapi dalam masa yang sama masih mencari peluang untuk mendekati L.

Hady pula masih dengan rancangan liciknya untuk cuba memisahkan Zain dengan L. Dengan kepulangan Ikram yang masih   menagih cinta L menambahkan lagi kekusutan jiwa L.

Bagaimana pula untuk episod 17 hingga 20 nanti? Adakah hubungan L dan Zain masih dingin?

Sinopsis untuk setiap episod di minggu ke 5 akan diupdate secara berperingkat. Bagi yang ingin mengetahui sinopsis episod 1-16, linknya ada di akhir entry ni ya!

Nota: Bagi yang terlepas menyaksikan mana-mana episod drama setia hujung nyawa  boleh menontonnya melalui laman web Tonton di www.tonton.com.my.
Video Promo  Drama Setia hujung nyawa episod 17, 18, 19 & 20



Sinopsis Episod 17

L dan Zain bermalam di rumah mami Zain. Sewaktu berbual-bual dengan Mami Zain, L hampir terlepas cakap tentang rahsia kegugurannya. Nasib baik Zain sempat potong cakap L, dan Zain bohong sunat pada maminya dengan menyatakan yang mereka belum bersedia untuk menimang cahaya mata.


Sinopsis Episod 18

Ikram call L dan hampir terkantoi bila Zain yang jawab panggilan tersebut. Sewaktu dalam kereta berdua deengan Zain, L memberanikan diri bertanya kepada Zain sama ada Zain cintakan dia atau tidak. Sebaliknya Zain bertindak berhentikan kereta dan menolak L keluar dari kereta. Kebetulan Ikram lalu.



Sinopsis Episod 19

L minta izin dari Zain untuk pergi jogging dengan kak bedah (Ikram)



Sinopsis Episod 20

Zehra dah balik





21 comments:

  1. bestnye cerita ni...love u amar<3
    yg ni sye x fhm dia org dah balik dr honeymoon tapi x baik lagi asyik gaduh je...!
    confues lah lps baca sinposis....

    ReplyDelete
  2. awat x keluaq pn episod 18.. ish...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bengong tgk kat tv la ngekk

      Delete
    2. Ko yg bengong. Klu dia tgok kt tv x dela dia mintk kt sini episod 18..

      Delete
  3. Cept2 laa update eps lain..kne kje mlm..x dpt tgk tv..tgk tonton x ley login..wawWww! Stress

    ReplyDelete
  4. Knpa msti lmbt update episod 19. Bsnla tunggu. :(

    ReplyDelete
  5. amarzablog.com x lmbat pun update!! cepat giler kot dier update!!!

    ReplyDelete
  6. tlg la update episod 20 hari yg sma xblh ke..??

    ReplyDelete
  7. Mana episod 20!!!Jenuh cari semua xd!

    ReplyDelete
  8. episod 21-24 nanti upload dari ceritamaster plssssssss. kualiti video nya cantik compared to dailymotion

    ReplyDelete
  9. aq nak episod 20 plez...

    ReplyDelete
  10. episod 21 higga 24 plez...

    ReplyDelete
  11. Episod 21 kan x keluar kt tv lg mana blh keluar kt sini dulu

    ReplyDelete
  12. Episod 20 kenapa nih ?

    ReplyDelete
  13. Sialll asal episod 20 tak leh bukak ?

    ReplyDelete
  14. nanty wy ulangan blk yaa

    ReplyDelete