Ya ke perempuan camni?


Betul ke


Ada betulnya dan ada juga sebaliknya la kan.

Sebab ada perempuan yang memang jenis teliti dan cerewet dan ada juga jenis yang tak kisah . Lelaki pun camtu juga tak semua lelaki main sumbat je apa yang dia nak bawa, ada tu lebih teliti dari perempuan.

Korang pulak camna?

Jika memang dah plan awal-awal nak bercuti atau nak balik kampung, korang jenis yang akan rancang dari awal apa yang nak dibawa kemudian siap berkemas awal atau dekat nak bertolak baru la sibuk kemas tu kemas ni?

Bagaimana pulak dengan kuantiti barang yang dibawa rasanya perempuan lebih banyak bawak baju or barang lain dari lelaki kot...


Ya la kan perempuan ni baju, kain/seluar dan tudung kekadang tu nak matching, mana yang tak kisah padanan baju, kain/seluar dan tudung ala-ala colour block tu tak kisah la nak bawa tudung sehelai dua je, boleh jimat ruang kan.

Dah tu perempuan ni banyak la pulak barangan kosmetiknya, pencuci muka la, toner la, pelembab muka la, itu la ini la, tak gitu?

2 comments:

  1. hahaha...

    aku kategori last minute packing...

    tapi ade je benda tertinggal

    :)

    ReplyDelete
  2. ye betol.. hahahaha
    tak boleh nak banding ngan lelaki.. dorang ade seluar, seluar kecik dan baju ajer.. ahaks~

    ReplyDelete