Beli Domain murah


Khusus bagi yang memiliki blog atau boleh diistilahkan sebagai Bloggers, jika anda ingin memiliki domain sendiri, cepat-cepat la rebut peluang dibawah ni:


Tawaran harga murah pertengahan tahun dari Exabytes ini hanya ditawarkan untuk domain  [dot]net sahaja.

Jika anda berminat, kena cepat bertindak la ya...

Sebabnya tawaran domain [dot] net pada harga RM5.99  ( tempoh setahun) dan RM 29.00 ( tempoh 2 tahun) hanya ditawarkan pada hari ini sahaja dan terhad kepada 500 pendaftaran awal sahaja.

Cukup berbaloi jika korang beli hari ini tau, ya la harga asal RM 55 setahun turun sampai RM 5.99 setahun , tapi kalau beli untuk tempoh 2 tahun lagi berbaloi-baloi sebabnya harga asal RM 100 tapi kalau korang beli hari ni , korang cuma bayar RM 29 je untuk domain [dot] net bagi tempoh 2 tahun.

So, jika korang berminat boleh KLIK DISINI.

Tapi kalau korang tak berminat dengan [dot] net , boleh je pilih domain [dot]com atau [dot]org tak pun [dot]biz dengan sedikit penurunan harga seperti dibawah:

KLIK DISINI utuk melihat tawaran domain dari exabytes


Nota Jejari : Untuk kepuasan hati sendiri memiliki domain sendiri

3 comments:

  1. wow! teringin nak ber dot com la..:)

    saya tak berapa faham tentang beza dot net, dot com ni...kita sebagai pengguna, ada benefit tak?

    ReplyDelete
  2. wah... meriah salenya...
    sila la grab sape yg takde domain tu..

    ReplyDelete
  3. salam , apa kita boleh buat dengan domain ?

    ReplyDelete