Set Buffet Tray berwarna dan berpenutup kaca


Bagi yang suka menjamu adik-beradik, sedara-mara, rakan taulan , cukup sesuai beli set buffet tray ( Food Warmer) ni. Terutama waktu tetiba adik beradik, sedara mara datang secara berjemaah, atau nak buat rumah terbuka atau majlis kecil-kecilan kat rumah , cukup mudah nak hidang pelbagai makanan dengan adanya buffet tray ni kan. Dah tu warna nya pun menarik tertarik jugak, pendek kata bukan sahaja cantik malah cukup berguna. Tak rugi jika kalian memilikinya!


Sedikit info berkaitan Set Buffet Tray ;
  • Dibuat dari Stainless Steel bermutu tinggi

  • Saiz 5 liter ( 27cm x 34cm)

  • Terdapat 2 pilihan;
    1. Set Buffet Tray dengan tutup kaca separuh
      • 1 set 4 biji buffet tray = RM 170.00
      • 1 set 5 biji buffet tray = RM 200.00

    2. Set Buffet Tray dengan tutup kaca penuh
      • 1 set 4 biji buffet tray = RM 170.00
      • 1 set 5 biji buffet tray = RM 195.00

  • Untuk jenis tutup kaca separuh , boleh pilih set warna
    1. Biru
    2. Hijau
    3. Merah
    4. Putih
    5. Ungu

  • Untuk jenis tutup kaca penuh : set warna putih sahaja 

  • Kos penghantaran atau kos pos adalah PERCUMA. Kat bawah ni contoh set bufet 4 biji dan set buffet 5 biji yang diletakkan di dalam kotak untuk tujuan pengeposan.


Untuk membuat tempahan atau pembelian boleh dibuat melalui Blogshop Anamarza Shoppe <<< klik untuk membuat pembelian, 

atau

Whatsapp/sms ke no. 0192513447 dengan menyediakan maklumat lengkap seperti berikut:

Nama Penuh:
Alamat Penuh:
No HP:
Email:
Pesanan: item, warna, dan kuantiti


Nota Jejari : saya jual

No comments:

Post a Comment