Jom Borong Buku; Promosi berjalan 7 hari je, cepat!


Jom rebut peluang ni, kita borong buku sementara harga tengah murah ni. Diskaun dari 50% hingga 80%. Nak beli untuk sendiri boleh nak hadiahkan untuk yang tersayang, untuk ibubapa, sahabat atau anak-anak pun boleh juga.


Klik gambar untuk membuat pembelian

Pelbagai genre buku tengah promosi sekarang ni antaranya;
  1. Buku dan Kitab Agama
  2. Bacaan Umum
  3. Buku Bisnes & Profesional
  4. Novel Sejarah Islam
  5. Buku Kanak-Kanak
  6. Komik

Pelbagai promosi diskaun juga ditawarkan, seperti;

  • Diskaun60% 
  • RM 5 dan ke bawah
  • RM 10 dan ke bawah
  • Diskaun 50% untuk 500 tajuk buku terpilih
  • Diskaun 50% bagi buku agama terpilih
  • Diskaun 50% bagi novel sejarah islam terpilih
Selain tu ada juga tawaran untuk 





3. Diskaun 50% bagi 5 buku terpilih



4. Koleksi Buku-buku Karya Hamka



Bagi yang masih belum memiliki buku Catatan Matluthfi dan buku Saiful Nang: Kisah Orang Menang, waktu ni la nak rebut peluang dapatkan kedua-dua buku tersebut pada harga yang lebih murah.

Catatan Matluthfi

Saiful Nang; Kisah Orang Menang

Kalau korang rasa malas nak beli melalui bookcafe atas sebab malas nak daftar dan sebagainya, boleh sahaja korang beli melalui saya. Harga dan kos pos sama seperti korang beli dengan boookcafe jugak.

If nak beli melalui saya, korang hanya listkan tajuk buku yang korang nak pastu emailkan ke anamarzaboutique@gmail.com. Nanti saya akan inform jumlah harga buku tersebut berserta kos posnya. Belian melalui saya pun akan diuruskan pengeposan oleh bookcafe jugak. Bezanya jika beli melalui saya korang tak perlu nak daftar , itu aje.

Nota Jejari : Waktu promosi macam ni la kita ambil peluang beli banyak-banyak buku kan!! 

No comments:

Post a Comment