Yang mana satu?


Rabu adalah sinonim dengan hari entry bergambar dan kurang membebelkan?

so tepek gambar je aci tak? 

Tapi cam tak seronok pulak, entry sebelum ni (entry Minuman Yang Berkafein ) dah wordless dah, tak best pulak nak wordless jugak.

Okey la, tengok kat gambar bawah ni, yang mana satu ciri-ciri ubat gigi yang korang guna??  

Note : Just ignore penerangan personaliti bagi setiap bekas ubat gigi tu. tak semestinya betul kan.

Agaknya mana lg ramai ciri no. 1 or no.2 or no.3?

errrr ada ke yg pilih no.4 tu?

10 comments:

Anamarza_Butiq